2013. május 28., kedd

Részlet

Sziasztok!!:)
Húú hát nagyon rég volt már friss fejezet. Sajnos a hétvége előtt nem is lesz.
Haladok vele csak egy kicsit lassan. Kárpótlás képen itt egy kis részlet belőle:

-Ugye nem gondoltad, hogy ilyen könnyen megúszod? Csodálom, hogy ilyen fiatal ügynököt küldenek, egy ilyen veszélyes munkára. Csalódtam a CIA-ban.
-Elég idős vagyok, hogy megöljem magát.-erre csak röhögött az öreg.
-Bátor vagy, ez tetszik. Kár, hogy a CIA-nak dolgozol.Vigyétek el!-Hárman jöttek rám, és én mind a hármat elintéztem. Az öreg szemébe néztem és láttam a döbbenetet. Egy ugrással leterítettem majd a pisztolyt a halántékához nyomtam.

-Még mindig fiatal vagyok, ahhoz, hogy öljek?-már nem tudott válaszolni, mert meghúztam a ravaszt. 

Na? Milyen? Amilyen gyorsan tudom, hozni fogom ezt a fejezetet is.:)
Puszika mindenkinek:)
By: Maja

2 megjegyzés: